Opći uvjeti poslovanja

Osnovni pojmovi

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na temelju preporuke i međunarodnih kodova za e-poslovanje.

Ovi opći uvjeti poslovanja definiraju prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između prodavatelja te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine, a da prije nego se sklopi ugovor na daljinu Kupac bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

U smislu ovih općih uvjeta, Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda Prodavatelja posredstvom internet stranice www.mojocare.hr (u daljnjem tekstu MOJO web stranice). Prodavatelj proizvoda i usluga je MOJO, obrt za proizvodnju, prodaju kozmetičkih preparata i edukaciju (u daljnjem tekstu Prodavatelj), Martina Kontuša 39, 51000 Rijeka.


Korisnikom se smatra svaka osoba, pravna ili fizička, koja pristupa MOJO web stranicama.
Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca. Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca.

Pristup informacijama

Prodavatelj se obvezuje, da će korisniku osigurati slijedeće informacije:

  • korporativni identitet (podaci o tvrtci)
  • kontakt podaci koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Prodavateljem (e-mail adresa)
  • informacije o važnim značajkama proizvoda, odnosno uslugama uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno usluga
  • način i uvjete dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga (raspoloživost, rokovi i uvjeti)
  • cijene proizvoda (jasno prikazane)
  • informacije o načinu i mogućnostima plaćanja
  • informacije o roku trajanja ponuda
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeta
  • informacije o reklamacijama te mogućnostima vraćanja proizvoda
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika

Vrste korisnika

Pravo kupovine na www.mojocare.hr imaju registrirani članovi ili gosti, koji rade brzu kupovinu te se za kupovinu nisu obvezni registrirati.

Registracijom na MOJO web stranice (www.mojocare.hr/customer/account/login) postajete registrirani član MOJO trgovine.

Pri registraciji u internet trgovinu korisnik dobiva korisničko ime koje je jednako imenu elektronske pošte te lozinku. Korisnik registracijom jamči da je punoljetna i poslovno sposobna osoba.Ukoliko korisnik želi svoje ime ili lozinku izmijeniti, to može napraviti u svom korisničkom profilu.

Osobni podaci, zaštita privatnosti i poslovna sposobnost

Prihvaćanjem Općih uvjeta Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda Prodavatelja, odnosno za kupnju putem MOJO web stranica.

Prodavatelj smatra privatnost kao i zaštitu osobnih podataka Korisnika/Kupca svojim prioritetom. Pod osobnim podacima smatraju se slijedeći podaci Korisnika/Kupca: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa, broj telefona ili broj mobitela, te drugi podaci Korisnika/Kupca koji inače nisu javno dostupni, a za koje Prodavatelj sazna prilikom njegova korištenja uslugama Prodavatelja.

Prodavatelj sukladno izjavi o privatnosti i sigurnosti podataka prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjavanje obveza, te oni neće biti dostupni trećoj strani osim u slučaju kada je takva obaveza regulirana posebnim zakonom.

Podaci o proizvodima

Proizvodi na MOJO web stranicama prikazani su slikovno i opisno.

Proizvodi i podaci o proizvodima na MOJO web stranicama sačinjeni su i vlasništvo su Prodavatelja. Prodavatelj je nositelj autorskih prava na sadržaju i formatima ove internet stranice.

Slikovni prikaz proizvoda

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti (pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.). U slučajevima navedenog nesklada između fotografije proizvoda i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Opis proizvoda

Sve informacije na MOJO web stranicama, informativnog su sadržaja i nikako nisu namijenjene kao zamjena za savjet liječnika ili drugog medicinskog osoblja, te također ne mogu biti zamjena za odgovarajuću medicinsku pomoć. Proizvodi ne mogu zamijeniti propisane liječničke tretmane i uzimanje propisanih lijekova. Ne isključuju niti druge metode komplementarnih terapija ili komplementarnih proizvoda.

Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu pogrešku u tekstu, slici, linkovima ili bilo kojem drugom dijelu sadržaja.

Cijene proizvoda

Zbog naravi poslovanja preko interneta se ponuda i cijene na MOJO web stranicama često ažuriraju i mijenjaju. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima obavijestite putem maila info@mojocare.hr. Pokušat ćemo problem riješiti u što kraćem roku.

Cijena na MOJO web stranicama (trgovini) jednaka je za registrirane članove i za goste, odnosno za sve korisnike MOJO web stranica – internet trgovine Prodavatelja.

Sve cijene na MOJO web stranicama – internet trgovini – navedene su u kunama/ eurima i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije.

Cijene ne sadrže troškove dostave.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem MOJO web stranica (internet trgovine).

Za kupovinu su važeće cijene koje su navedene tijekom narudžbe.

Akcije i popusti

Neke cijene proizvoda na MOJO web stranicama prikazane sa iskazanim popustom, odnosno, imaju definiran popust za internet kupovinu.

Povremeno je moguće da su pojedini proizvodi na akciji što se iskazuje kroz sustav prikaza („Akcija“ itd).

Prilikom korištenja kupona za popust, moguće je koristiti samo jedan kupon (kod).

Promocijski kodovi /kuponi

Povremeno putem e-maila ili putem drugih kanala komunikacije šaljemo promocijski kod. Promocijski kod donosi razne pogodnosti: od raznih darova do popusta. Svaki kod je uvijek vremenski ograničen i mora se iskoristiti u određenom vremenskom periodu inače postaje nevažeći. Iskoristiti se može upisivanjem na blagajni u posebno polje “Kod kupona”.  Različiti promocijski kodovi se ne mogu kombinirati i zbrajati. Posjetitelj odnosno kupac prilikom korištenja kupona za popust, može koristiti samo jedan kupon (kod).

Načini plaćanja

MOJO web stranice, odnosno internet trgovina omogućuje slijedeće načine plaćanja:

  • Po ponudi (e-banking ili opća uplatnica) uplatom na račun tvrtke

Naplata se vrši u hrvatskoj domicilnoj valuti (hrvatska kuna/euro). U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatnicom ili karticama troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Kupoprodajni Ugovor

Kupoprodajni ugovor između Prodavatelja i Kupca na MOJO web stranicama (trgovini) ugovoren je u trenutku kada MOJO web trgovina – Prodavatelj – Kupcu pošalje elektronsku poruku o potvrdi narudžbe. Od tog trenutka su sve cijene i ostali uvjeti fiksirani i važeći kako za Prodavatelja, tako i za Kupca.

Kupoprodajni ugovor, odnosno prva elektronska poruka o statusu narudžbe je pohranjena u elektroničkom obliku na serveru Prodavatelja i potrošačima je dostupna na njihov pisani zahtjev.

Dostava i Rok dostave 

Kupcima nudimo dostavu proizvoda unutar cijele Hrvatske. Cijena usluge dostave iznosi 0 kuna po paketu za cijelu Hrvatsku. Eventualne poštanske naknade Kupac snosi sam. Dostava izvan Hrvatske se naplaćuje prema važećem cjeniku.

Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Rokovi dostave unutar Hrvatske su 1 do 7 radnih dana, a ovise o mjestu udaljenosti dostave i dostupnosti primaoca pošiljke.

Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti vizualno, a vidljiva oštećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Narudžbe koje su označene kao plaćanje po ponudi šaljemo isti dan po evidenciji uplate na naš bankovni račun.

Sve narudžbe zaprimljene tijekom dana vikenda ili praznika šaljemo sa prvim nadolazećim radnim danom.

Kupac može naznačiti izmjenu dana dostave.

Ukoliko će se narudžbe slati po drugom rasporedu, Kupac će o tome biti pravovremeno obaviješten (obavijest na web stranicama MOJO ili slanje e- pošte).

Izdavanje računa

MOJO šalje račun putem elektronske pošte u *pdf formatu. Nakon što je uplata vidljiva na našem računu.

Reklamacije i prava odustanka od narudžbe

MOJO garantira da su svi proizvodi kupljeni na našem MOJO web stranicama ispravni odnosno sa valjanim rokom valjanosti. Za proizvode kojima je rok valjanosti manji od 2 mjeseca MOJO zadržava pravo odobravanja posebnog popusta te je o tome dužan obavijestiti Kupca prije samog potvrđivanja narudžbe.

Za manja oštećenja na ambalaži (npr. ogrebotine) proizvoda koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda, MOJO ne odgovara Kupcu odnosno Primatelju.

U slučajevima nesklada između fotografije proizvoda i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana.

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.

Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe. Također pravo na reklamaciju nećemo uvažiti ukoliko primijetimo da je roba korištena, te ako nema originalnu ambalažu.

Za korištenu hranu, dodatke prehrani i kozmetiku temeljem Zakona nema povrata robe ili novčanih sredstava.

Za manja oštećenja na ambalaži (npr. ogrebotine) proizvoda koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda, MOJO ne odgovara Kupcu odnosno Primatelju.

Kako bismo bili u mogućnosti priznati reklamaciju, proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz prilaganje originalnog računa izdanog od strane Prodavatelja.

Ukoliko je reklamacija opravdana i priznata (original pakiranje, nekorišten proizvod i neoštećen), Kupac ima pravo na povrat sredstava u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata (čl. 72, st.1 ZZP).

Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, shodno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.

O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu info@mojocare.hr

Online rješavanje sporova

Sporove vezane uz online kupovinu moguće je (od 15.02.2016. diljem EU) riješiti putem ODR platforme. Platformi možete pristupiti ovdje: ODR platforma pristup.

Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), na gornjem linku možete podnijeti svoj prigovor.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci.

Ostali uvjeti poslovanja

Za narudžbu robe postoji dobna granica – Kupac ne smije biti mlađi od 15 godina starosti. Uvjeti prodaje se mogu promijeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene narudžbe ćemo isporučiti po uvjetima važećim u trenutku potvrđivanja narudžbe.

MOJO zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.

MOJO ima pravo jednostrano promijeniti ove Uvjete poslovanja bez prethodne najave. Sve naručene proizvode MOJO će isporučiti po uvjetima važećim u trenutku sklapanja ugovora.

Korištenjem usluga naših web stranica Vi prihvaćate uvjete korištenja. Ako niste suglasni s Uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.

Ove web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi MOJO,obrt., Martina Kontuša 39, 51000 Rijeka.

MOJO ne odgovara za eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internet stranice te korištenjem informacija s ove internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.

Sukladno čl. 8 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-pošte: info@mojocare.hr

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 15 dana.